17.4 C
Czech
Pondělí 16. září 2024

Pozdvihněte svůj business o level výš: Buďte vidět s reklamním totemem

Reklama

Podnikat v konkurenční džungli a upoutat pozornost potenciálních zákazníků tak, aby si vybrali právě vaši značku, může být kumšt. Proto je nezbytné se odlišit. Vystupte z davu razantním krokem a buďte vidět. Reklamní totemy nabízí efektivní způsob, jak toho dosáhnout. Zaručeně jimi zaujmete chodce i řidiče a vaše sdělení zákazníkům získá maximální dosah.

Reklama

Proč je ten správný čas na investici do reklamního totemu?

Využijte sílu vizuálního marketingu. Současnost je naplněna konzumací velkého množství digitálního obsahu a zákazníci si zvykli rozhodovat o svých nákupech na základě vizuálních informací. Hlavní roli v prezentaci vaší značky na ulici tak může hrát reklamní totem. Tato forma reklamy umožní sdělit vaši zprávu poutavým, efektivním a hlavně snadno zapamatovatelným způsobem.

Ukažte zákazníkům směr

Výhodou reklamního totemu je možnost umístění tam, kde nejlépe vynikne a zachytí pohledy kolemjdoucích či kolemjedoucích. Nejčastěji se tento typ vizuální reklamy umisťuje u vjezdů do areálů či před obchodní domy, ale může sloužit i jako navigace k vašemu showroomu nebo označení vaší prodejny. Strategickým umístěním totemu ve veřejném prostoru oslovíte širokou škálu potenciálních zákazníků a nasměrujete jejich kroky přímo k vám.

Reklamní totemy nejsou jen pro giganty

Nemusíte být nadnárodní společnost s globálními ambicemi, abyste využili sílu reklamních totemů k dosažení svých marketingových cílů. I jako malá firma s lokální působností můžete díky tomuto typu reklamy dát své značce „monumentální“ tvář. Reklamní totem zvyšuje povědomí o vaší značce, posiluje vaši image a navozuje v očích zákazníka pocit prestiže a důvěryhodnosti.

Reklama jako vizuální labužnictví

Využijte reklamní totem jako umělecké dílo. Zvolte z nepřeberného množství variant tu, která bude perfektně ladit s vaším brandem a pozvedne ho. Totemy totiž mohou mít jakoukoliv podobu: mohou být světelné i nesvětelné, různého tvaru a zakřivení. Mohou nést pouze jméno vaší značky, mít informativní charakter nebo sloužit jako rozcestník, který zákazníkům usnadní orientaci a poradí, kudy se dostat přímo k vám.

Reklama

Reklamní totem oslovuje širší publikum a s ním přirozeně zvyšuje počet zákazníků. Investice do něj je investicí do budoucnosti vašeho businessu. Buďte o krok před konkurencí a hlavně: buďte vidět.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Zaměstnanci Boeingu stávkují i přes nabídku historické dohody. Požadují spravedlivou mzdu

V souvislosti se stávkou, kterou nedávno zahájili zaměstnanci továrny Boeing, požaduje více než 33 000 členů odborů spravedlivé mzdy a zlepšení pracovních podmínek, které by odrážely ziskovost společnosti. Navrhovaná dohoda nestačí.

Apple prohrál soudní spor s EU o 13 miliard eur na daních

Evropský soudní dvůr (ESD) vydal významné a dlouho očekávané rozhodnutí, v němž nařídil společnosti Apple zaplatit Irsku 13 miliard eur na nezaplacených daních, čímž potvrdil dřívější tvrzení Evropské komise.

NEJNOVĚJŠÍ

Zaměstnanci Boeingu stávkují i přes nabídku historické dohody. Požadují spravedlivou mzdu

V souvislosti se stávkou, kterou nedávno zahájili zaměstnanci továrny Boeing, požaduje více než 33 000 členů odborů spravedlivé mzdy a zlepšení pracovních podmínek, které by odrážely ziskovost společnosti. Navrhovaná dohoda nestačí.

Apple prohrál soudní spor s EU o 13 miliard eur na daních

Evropský soudní dvůr (ESD) vydal významné a dlouho očekávané rozhodnutí, v němž nařídil společnosti Apple zaplatit Irsku 13 miliard eur na nezaplacených daních, čímž potvrdil dřívější tvrzení Evropské komise.
Reklama
Reklama
Reklama