18.7 C
Czech
Středa 19. června 2024

Neodolatelné slevy až 5 250 Kč: Xiaomi zlevňuje mobily, vysavače i koloběžky

Od smartphonů až po domácí pomocníky, Xiaomi zlevňuje všechno. Xiaomi Fan Festival přináší slevy na vlajkovou loď Xiaomi 14 Ultra i na nejlevnější modely Redmi. Výhodně pořídíte robotické vysavače, tablety, chytré hodinky i populární fritézu Air Fryer. Ušetříte až 5 250 Kč.

Pozdvihněte svůj business o level výš: Buďte vidět s reklamním totemem

Podnikat v konkurenční džungli a upoutat pozornost potenciálních zákazníků tak, aby si vybrali právě vaši značku, může být kumšt. Proto je nezbytné se odlišit. Vystupte z davu razantním krokem a buďte vidět. Reklamní totemy nabízí efektivní způsob, jak toho dosáhnout. Zaručeně jimi zaujmete chodce i řidiče a vaše sdělení zákazníkům získá maximální dosah.

Proč je ten správný čas na investici do reklamního totemu?

Využijte sílu vizuálního marketingu. Současnost je naplněna konzumací velkého množství digitálního obsahu a zákazníci si zvykli rozhodovat o svých nákupech na základě vizuálních informací. Hlavní roli v prezentaci vaší značky na ulici tak může hrát reklamní totem. Tato forma reklamy umožní sdělit vaši zprávu poutavým, efektivním a hlavně snadno zapamatovatelným způsobem.

Ukažte zákazníkům směr

Výhodou reklamního totemu je možnost umístění tam, kde nejlépe vynikne a zachytí pohledy kolemjdoucích či kolemjedoucích. Nejčastěji se tento typ vizuální reklamy umisťuje u vjezdů do areálů či před obchodní domy, ale může sloužit i jako navigace k vašemu showroomu nebo označení vaší prodejny. Strategickým umístěním totemu ve veřejném prostoru oslovíte širokou škálu potenciálních zákazníků a nasměrujete jejich kroky přímo k vám.

Reklamní totemy nejsou jen pro giganty

Nemusíte být nadnárodní společnost s globálními ambicemi, abyste využili sílu reklamních totemů k dosažení svých marketingových cílů. I jako malá firma s lokální působností můžete díky tomuto typu reklamy dát své značce „monumentální“ tvář. Reklamní totem zvyšuje povědomí o vaší značce, posiluje vaši image a navozuje v očích zákazníka pocit prestiže a důvěryhodnosti.

Reklama jako vizuální labužnictví

Využijte reklamní totem jako umělecké dílo. Zvolte z nepřeberného množství variant tu, která bude perfektně ladit s vaším brandem a pozvedne ho. Totemy totiž mohou mít jakoukoliv podobu: mohou být světelné i nesvětelné, různého tvaru a zakřivení. Mohou nést pouze jméno vaší značky, mít informativní charakter nebo sloužit jako rozcestník, který zákazníkům usnadní orientaci a poradí, kudy se dostat přímo k vám.

Reklamní totem oslovuje širší publikum a s ním přirozeně zvyšuje počet zákazníků. Investice do něj je investicí do budoucnosti vašeho businessu. Buďte o krok před konkurencí a hlavně: buďte vidět.

Sledujte nás na sítích

NEJNOVĚJŠÍ