22.4 C
Czech
Středa 3. září 2025

Betonové jímky a betonové sklepy: kvalitní řešení pro každý pozemek

Betonové jímky: spolehlivé a odolné řešení odpadních vod Hledáte-li spolehlivé řešení pro svůj dům bez přípojky na kanalizaci, betonové jímky představují ideální volbu. Jejich hlavní...

Platební terminál v mobilu: Revoluce v bezhotovostních platbách

Bezhotovostní platby jsou dnes standardem a podnikatelé hledají co nejefektivnější způsoby, jak svým zákazníkům nabídnout pohodlné možnosti platby. Tradiční platební terminály jsou funkční, ale často nepraktické – vyžadují dodatečné zařízení a mnohdy i složitou instalaci. Řešením pro moderní podnikatele je platební terminál v mobilu, který přináší maximální flexibilitu a jednoduchost.

Pomozte splnit vánoční přání dětem z dětských domovů s Dopravním podnikem hlavního města Prahy

Reklama
Zdroj:Foto: DPP
Reklama

Vánoce jsou časem radosti, lásky a obdarovávání. Bohužel ne všechny děti mají to štěstí prožít tento kouzelný čas v rodinném kruhu. Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) se rozhodl přinést radost dětem z dětských domovů po celé České republice a vy můžete být součástí této krásné iniciativy.

Reklama

Jak můžete přispět?

Je to velmi jednoduché. Stačí napsat na emailovou adresu [email protected] a uvést, jakou částkou byste chtěli přispět. My máme seznam přání od dětí z dětských domovů a na základě vaší nabídky vám zašleme konkrétní odkaz na eshop, kde můžete zakoupit dárek. Spolu s odkazem obdržíte i jméno dítěte a adresu dětského domova, kam dárek poslat.

Proč se zapojit?

Vaše pomoc může udělat obrovský rozdíl. Pro děti z dětských domovů jsou dárky nejen materiálním potěšením, ale také důkazem, že na ně někdo myslí a záleží mu na nich. Každý darovaný dárek přináší úsměv na dětskou tvář a vytváří nezapomenutelné vzpomínky.

Připojte se k nám a udělejte letošní Vánoce výjimečnými

Dopravní podnik hlavního města Prahy věří, že společně můžeme vytvořit lepší svět pro ty, kteří to nejvíce potřebují. Připojte se k nám a pomozte splnit vánoční přání dětem, které nemají to štěstí prožít Vánoce v rodinném kruhu. Vaše štědrost a dobré srdce mohou změnit životy.

Více informací naleznete na www.dpp.cz/vanoce

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Kraft Heinz se rozdělí na dvě samostatné firmy

Potravinářský gigant Kraft Heinz oznámil zásadní krok. Po deseti letech od slavné fúze se společnost rozhodla rozdělit své podnikání na dvě nezávislé firmy. Cílem je zvýšit růst, zjednodušit provoz a vrátit akcionářům ztracenou hodnotu.

Americký soudce nařídil společnosti Google sdílet data s konkurencí. Přesto slaví vítězství

Akcie Alphabetu po úterním rozhodnutí federálního soudu vyskočily o osm procent. Investoři si oddechli, že Google nepřijde o svůj prohlížeč Chrome ani o operační systém Android. Soudce Amit Mehta totiž odmítl nejtvrdší návrhy ministerstva spravedlnosti.

Zlato překonalo hranici 3 500 dolarů za unci

Ceny zlata na světových trzích vystoupaly nad 3 500 dolarů za unci a dosáhly nového maxima. Spolu s nimi rostou i další drahé kovy, zatímco investoři sledují vývoj amerických sazeb a nejistotu v globální ekonomice.

Jak kávové řetězce jako Costa přišly o matcha generaci

Kavárenský trh prochází proměnou. Generace Z už nechce obyčejné latte. Hledá barevné matcha nápoje, které působí zdravěji a lépe vypadají na sociálních sítích. Velké řetězce váhají, zatímco menší a dravější značky na trendu vydělávají.

Německé pivovary v problémech, mladí nemají chuť na alkohol

Prodeje piva v Německu se propadly na nejnižší úroveň za tři dekády. Zatímco tradiční ležáky mizí ze stolů, mladší generace objevuje kouzlo nealkoholických variant. Statistika mluví jasně: v první polovině letošního roku klesl odbyt o více než šest procent.

Powerball narostl na 1,1 miliardy dolarů

Powerball znovu láká na astronomické částky. Po sobotním tahu, kdy nikdo netrefil všechna čísla, narostl jackpot na odhadovaných 1,1 miliardy dolarů. Je to pátá nejvyšší výhra v historii hry a zároveň šestý případ, kdy se cena vyšplhala nad miliardu.

Američané letos legálně prosázejí rekordní sumu na NFL

Sezona amerického fotbalu startuje a spolu s ní i vlna sázek. Podle odhadů se letos legálně prosází až 30 miliard dolarů, což je o 8,5 procenta více než vloni. Jde o rekord, který ukazuje, jak rychle se trh sportovního sázení v USA rozrůstá. Do hry se zapojují miliony fanoušků a nové státy otevírají regulované trhy.

Wall Street uzavřela srpen s dalšími zisky

Americké akcie v pátek mírně oslabily, přesto zakončily srpen s dalším solidním zhodnocením. S&P 500 si připsal téměř dvě procenta, Dow Jones přes tři a Nasdaq zhruba jedno a půl. Všechny tři tak prodloužily sérii růstu na několik měsíců v řadě.

Labubu a rtěnky jako signály obav z recese

Hračky Labubu visí na kabelkách luxusních značek a zároveň plní sociální sítě. Pro část mladé generace se staly symbolem dostupného luxusu i jakýmsi ukazatelem ekonomické nálady. Podobně se mluví o „indexu rtěnek“ či o tom, že v době napětí roste obliba malých a dostupných radostí.

NEJNOVĚJŠÍ

Kraft Heinz se rozdělí na dvě samostatné firmy

Potravinářský gigant Kraft Heinz oznámil zásadní krok. Po deseti letech od slavné fúze se společnost rozhodla rozdělit své podnikání na dvě nezávislé firmy. Cílem je zvýšit růst, zjednodušit provoz a vrátit akcionářům ztracenou hodnotu.

Americký soudce nařídil společnosti Google sdílet data s konkurencí. Přesto slaví vítězství

Akcie Alphabetu po úterním rozhodnutí federálního soudu vyskočily o osm procent. Investoři si oddechli, že Google nepřijde o svůj prohlížeč Chrome ani o operační systém Android. Soudce Amit Mehta totiž odmítl nejtvrdší návrhy ministerstva spravedlnosti.

Zlato překonalo hranici 3 500 dolarů za unci

Ceny zlata na světových trzích vystoupaly nad 3 500 dolarů za unci a dosáhly nového maxima. Spolu s nimi rostou i další drahé kovy, zatímco investoři sledují vývoj amerických sazeb a nejistotu v globální ekonomice.

Jak kávové řetězce jako Costa přišly o matcha generaci

Kavárenský trh prochází proměnou. Generace Z už nechce obyčejné latte. Hledá barevné matcha nápoje, které působí zdravěji a lépe vypadají na sociálních sítích. Velké řetězce váhají, zatímco menší a dravější značky na trendu vydělávají.
Reklama
Reklama
Reklama