Více
    19.9 C
    Czech
    Pondělí, 8 srpna, 2022

    Show Squid Game pomohla Netflixu přilákat 4,4 milionu nových uživatelů

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Streamovací služba Netflix se po třetím čtvrtletí opět těší z růstu. Od července do konce září se jí totiž podařilo získat 4,4 milionu nových uživatelů. Vděčit za to může především dosud nejsledovanějšímu seriálu na své platformě, korejské show Squid Game. V prvních čtyřech týdnech po vydání ji zhlédlo na 142 milionů domácností. Ve středu to uvedl server BBC.

    Korejský seriál Squid Game překonal od svého vydaní v polovině září svou sledovaností do té doby nejoblíbenější show Netflixu s názvem Bridgerton. Svým úspěchem rovněž streamovací službě Netflix zaručil růst ve třetím čtvrtletí. Od července do konce září se totiž k službě přihlásilo 4,4 milionu nových uživatelů. Největší světová streamovací platforma proto odhaduje, že v posledním čtvrtletí získá dalších 8,5 milionu sledovatelů.

    Korejská show vypráví příběh krvavé soutěže, které se účastní lidé na pokraji společnosti, aby za vítěznou cenu splatili své dluhy. K tomu ale potřebuji vyhrát všech šest dětských her, v kterých jich ale prohra stojí život. Za první čtyři týdny streamování pak seriál vidělo na 142 milionů domácností. Díky své popularitě se proto přidal k nejúspěšnějším show, jako je Sex Education nebo Queen’s Gambit. Uvedl to server BBC.

    Uspěch seriálu rovněž ukazuje, že jsou na Netflixu čím dál populárnější díla ne-amerických režisérů. Podobně úspěšný byl totiž také španělský seriál La Casa De Papel (Papírový dům). „V současnosti produkujeme lokální televizní show i filmy v asi 45 státech, vybudovali jsme proto hluboké vztahy s kreativními komunitami po celém světě,“ uvedl nedávno Netflix v dopise pro své akcionáře.

    Přes narůstající popularitu čelí společnost Netflix skandálu kvůli kontroverznímu prohlášení jejího komika

    Streamovací službě Netflix pomohl nárůst uživatelů především kvůli tomu, že první dvě čtvrtletí jeho vývoj stagnoval. Oproti prvnímu jaru pandemie, kdy se diváci po celém světě k online platformě nadšeně obrátili, už mu totiž uživatelé tolik nepřibývali. Podle serveru CNN Business má však v současnosti 213,5 milionu diváků.

    Za poslední čtvrtletí vydělala americká společnost 1,4 miliard dolarů, asi o 790 milionů více než za stejné období v loňském roce. Další popularitu může Netflixu v následujících měsících získat například další série seriálu Tiger King, Cobra Kai nebo The Witcher.

    V současnosti se však musí společnost Netflix také potýkat se skandálem okolo show The Closer, kterou uvádí komik David Chappelle. Ten měl diváky pohoršit, když nepřímo urazil LGBTQ+ komunitu. Uvedl totiž, že „pohlaví je fakt“ a queer lidé jsou „až příliš citliví“. Přes silnou kritiku se zatím streamovací služba za komika postavila.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    Reklama