0.2 C
Czech
Čtvrtek 21. listopadu 2024

Associated Press sníží počet zaměstnanců o 8 procent

Associated Press (AP) oznámila, že v rámci strategie transformace na digitální zpravodajskou organizaci plánuje snížit počet svých zaměstnanců o 8 procent prostřednictvím dobrovolných odkupů a propouštění.

Efektivní světelná reklama na míru: Co zvážit při návrhu na zakázku

Reklama

Světelná reklama je velice efektivní a cenově dostupné řešení, jak získat nové zákazníky. Typicky ji využívají kamenné prodejny, obchody, restaurace či salony. Posloužit ale může i internetovým projektům. Co promyslet před tím, než si necháte světlenou reklamu na míru vyrobit?

Reklama

Jaká je vaše cílová skupina?

Důkladně promyslete, koho chcete s pomocí světelné reklamy oslovit. Kritérií je celá řada. Půjde o náhodné kolemjdoucí, nebo má reklama pomoci návštěvníkům, kteří vaši prodejnu znají například z internetu a pouze k ní hledají cestu?

Rozdíl je i v tom, zda cílíte na děti, dospělé či seniory, ženy či muže, zadané nebo svobodné a podobně. Svou roli může hrát i (ne)znalost cizího jazyka a tedy (ne)vhodnost použití například anglických výrazů.

Zkuste si namodelovat co možná nejkonkrétnější představu o svém zákazníkovi a pokuste se odhadnout, jaký typ reklamy by jej mohl zaujmout.

Reklama

Stačí malá chyba a snaha přijde vniveč

Součástí světelné reklamy bývají především loga a nápisy. Dejte si pozor na to, aby vaše podklady byly aktuální a bezchybné. Občas se stane, že podoba reklamy projde dlouhým kolečkem schvalování a až po její realizaci se přijde na to, že je v textu gramatická chyba nebo překlep. Taková reklama se stává nepoužitelnou a celý proces výroby je nutné opakovat.

Nejde ale jen o zjevné chyby. Do podkladů se může přimotat starší design loga, špatný barevný odstín, nebo třeba nevhodné písmo. Takové chyby odhalí jen ten, kdo má vizuální identitu společnosti na starosti. Nezapomeňte mu proto před realizací reklamy na míru předat podklady ke schválení.

Pozor na čitelnost

I když máte všechny podklady správné, stále lze chybovat, a to v koncepci reklamy. Světelná reklama by totiž měla být dobře čitelná. Pozor na to, aby v ní textu nebylo příliš mnoho. Raději uberte na množství sdělení a zvětšete písmo. Díky tomu budete mít jistotu, že sdělení bude úderné, srozumitelné a dobře čitelné i z větší vzdálenosti. Kromě písma a jeho velikosti si dejte pozor i na kontrast jednotlivých použitých barev – aby například písmo nesplynulo s pozadím.

Dovnitř, nebo ven?

Nejen z hlediska volby materiálů je také důležité promyslet, zda reklamu umístíte ven – v takovém případě je skvělou volbou outdoor reklama na míru od eldr – anebo zda bude trvale uvnitř. K venkovní reklamě může být složitější přivést zdroj energie, také je více namáhána povětrnostními podmínkami. Mnohdy ale s její pomocí zaujmete více, protože na ulici může být vidět i z velké dálky. Myslete ale na to, že budete potřebovat robustnější konstrukci a odolnější materiály.

Vnitřní reklama zase může pomoci dotvořit charakter místa. Platí to například pro stylové LED neonové nápisy, které s celým interiérem přirozeně splynou a návštěvníci je díky tomu ani nevnímají jako reklamní prvek.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Associated Press sníží počet zaměstnanců o 8 procent

Associated Press (AP) oznámila, že v rámci strategie transformace na digitální zpravodajskou organizaci plánuje snížit počet svých zaměstnanců o 8 procent prostřednictvím dobrovolných odkupů a propouštění.

Výrobci i odbory v UK se bouří proti kvótám na elektromobily

Výrobci automobilů a odbory ve Spojeném království naléhají na ministry, aby přehodnotili přísné kvóty pro elektromobily. Odvolávají se nejen na nereálné cíle, ale i ztrátu pracovních míst.

Spojené království musí obnovit vztahy s EU po brexitu, řekl šéf banky

Ve čtvrtečním projevu guvernér Bank of England Andrew Bailey zdůraznil nutnost obnovení vztahů s EU při respektování výsledků brexitu. Nastínil trvalé ekonomické důsledky odchodu z jednotného trhu a výzvy, které Británii čekají.

VW a Rivian oficiálně zahájily společný podnik za 5,8 miliardy dolarů

Volkswagen Group a Rivian Automotive oficiálně stvrdily průlomový společný podnik v hodnotě 5,8 miliardy dolarů. Cílem tohoto partnerství je zdokonalit software a elektrickou architekturu vozidel a připravit tak půdu pro nové elektrické modely do roku 2027.

Ropný gigant Shell vyhrál odvolání proti přelomovému rozhodnutí o emisích

Nedávné rozhodnutí nizozemského odvolacího soudu vyvolalo debatu o tom, jak by ropné společnosti jako Shell měly vyvažovat své obchodní praktiky se závazky v oblasti klimatu. Soud sice uznal povinnost společnosti Shell snižovat emise uhlíku, ale odmítl konkrétní cíle snižování emisí s odkazem na obavy ohledně praktické účinnosti a odpovědnosti vlády.

Majetek Elona Muska po vítězství Trumpa prudce vzrostl. Překonal 300 miliard dolarů

Elon Musk zaznamenal výrazný finanční vzestup a poprvé po dvou letech dosáhl čistého jmění přes 300 miliard dolarů. Jeho majetek vzrostl v souvislosti s vítězstvím Donalda Trumpa v prezidentských volbách. To zvýšilo ceny akcií, zejména společnosti Tesla.

NEJNOVĚJŠÍ

Associated Press sníží počet zaměstnanců o 8 procent

Associated Press (AP) oznámila, že v rámci strategie transformace na digitální zpravodajskou organizaci plánuje snížit počet svých zaměstnanců o 8 procent prostřednictvím dobrovolných odkupů a propouštění.

Výrobci i odbory v UK se bouří proti kvótám na elektromobily

Výrobci automobilů a odbory ve Spojeném království naléhají na ministry, aby přehodnotili přísné kvóty pro elektromobily. Odvolávají se nejen na nereálné cíle, ale i ztrátu pracovních míst.

Spojené království musí obnovit vztahy s EU po brexitu, řekl šéf banky

Ve čtvrtečním projevu guvernér Bank of England Andrew Bailey zdůraznil nutnost obnovení vztahů s EU při respektování výsledků brexitu. Nastínil trvalé ekonomické důsledky odchodu z jednotného trhu a výzvy, které Británii čekají.
Reklama
Reklama
Reklama