12.3 C
Czech
Neděle 19. května 2024

Telefony Redmi Note 13: Teď si vybere každý a za skvělou cenu!

Už jste slyšeli o řadě Redmi Note 13? Xiaomi nedávno přišlo na trh s pěticí našlapaných mobilů, které rozhodně stojí za pozornost. Od nejvýkonnějšího Redmi Note 13 Pro+ 5G až po cenově dostupný základní model, si každý najde svého ideálního parťáka.

Nejnovější trendy v oblasti práce s daty přinese konference Power BI Day 2024

Praha, 13. února 2024 – Většina firem a institucí disponuje ohromným množstvím dat. Ale ne každý umí data efektivně využívat. Odborná konference Power BI Day je určena datovým analytikům, finančním manažerům a všem, kteří pracují s daty a reporty na pokročilé úrovni. Její osmý ročník připravila Počítačová škola GOPAS na 20. března 2024.

O kolik Twitter přišel na příjmech z reklamy v posledních měsících roku 2022

Po tom, co Elon Musk převzal Twitter, největší inzerenti snížili své výdaje na reklamu na této sociální síti. Podle odhadů, které pro agenturu Reuters sestavila výzkumná firma Pathmatics, tento trend pokračuje i v roce 2023.

Čtrnáct z 30 největších inzerentů na Twitteru zastavilo podle odhadů Pathmatics veškerou reklamu na platformě poté, co Musk 27. října převzal vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovou akvizicí do konce roku.

Celkově klesly výdaje na reklamu 30 největších společností o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady. A to navzdory nárůstu výdajů u šesti z inzerentů, píše server Yahoo Finanace.

Společnost Pathmatics uvedla, že nehlášené údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma je zakládá na technologiích, které sledují reklamy v prohlížečích pro stolní počítače a v aplikaci Twitter. Také na technologiích, které napodobují uživatelskou zkušenost.

Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti získat z Twitteru, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, uvedla Pathmatics v e-mailu.

Snaha získat inzerenty zpět prostřednictvím pobídek

Technologicky zaměřená publikace The Information s odkazem na podrobnosti sdílené vrcholným reklamním manažerem Twitteru na středeční schůzce uvedla, že tržby Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně klesly o 35 % kvůli propadu reklamy.

Twitter vykázal za tři měsíce končící 30. červnem ztrátu 270 milionů dolarů, při celkových tržbách asi 1,18 miliardy dolarů, uvádí agentura Reuters.

Odhady společnosti Pathmatics ukazují, že otřesy v hlavním toku příjmů Twitteru vedené ústupem předních spotřebitelských značek pokračují do roku 2023. Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, byly rezervace nebo dohody o budoucích reklamách za leden a únor nízké.

Twitter se snaží zvrátit exodus inzerentů. Zavedl řadu iniciativ, jak získat zpět inzerenty, nabízí některé reklamy zdarma, zrušil zákaz politické reklamy a umožnil společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.

„Jsou to opravdu úžasné pobídky. Upřímně, nikdy jsem takový typ pobídky pro inzerenty neviděla,“ řekla Molly Lopez, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.

Mark DiMassimo, zakladatel reklamní agentury DiMassimo Goldstein se sídlem v New Yorku, řekl, že přímí marketéři a politické akční výbory „utrácející na Facebooku Meta Platform mohou vyplnit mezeru v reklamě.“

Které společnosti stoply nebo omezily reklamu na Twitteru

Coca-Cola zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co nakoupila odhadem za ,1 milionu dolarů na Twitteru začátkem měsíce. Výdaje HBO v prosinci klesly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistil Pathmatics.

Coca-Cola se odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard nekomentoval specifika reklamních výdajů, ale řekl, že „pod jejím novým vedením platformu posoudíme a určíme vhodné další kroky“.

Ze spotřebitelských značek zastavili veškerou reklamu podle odhadů Pathmatics výrobce kečupů Heinz Kraft Heinz a výrobce mouček Stouffers Nestle. Heinz a Nestlé se odmítli vyjádřit.

Společnost Target Copr a provozovatel obchodního domu Kohls Corp, vynechali podle odhadů reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů roku. Společnosti Apple a PepsiCo však podle Pathmatics výdaje zvýšily.

Sledujte nás na sítích

Jihokorejský Doosan investuje tři miliardy korun do výroby turbín v Plzni

Jihokorejský gigant Doosan plánuje investovat tři miliardy korun do své plzeňské dceřiné společnosti Doosan Škoda Power. Tato investice umožní přesunutí výroby generátorů a turbín pro elektrárny, včetně těch pro malé modulární reaktory, a vytvoření centra pro vodíkové spalovací turbíny v Evropě.

Čínské společnosti získaly další nabídky na těžbu ropy a zemního plynu v Iráku

V posledním licenčním kole v Iráku dominovaly čínské společnosti v nabídkovém řízení na projekty průzkumu těžby ropy a zemního plynu. Ministr ropného průmyslu této blízkovýchodní země potvrdil, že čínské firmy získaly čtyři nabídky a předčily tak ostatní mezinárodní konkurenty.

NEJNOVĚJŠÍ

Jihokorejský Doosan investuje tři miliardy korun do výroby turbín v Plzni

Jihokorejský gigant Doosan plánuje investovat tři miliardy korun do své plzeňské dceřiné společnosti Doosan Škoda Power. Tato investice umožní přesunutí výroby generátorů a turbín pro elektrárny, včetně těch pro malé modulární reaktory, a vytvoření centra pro vodíkové spalovací turbíny v Evropě.

Čínské společnosti získaly další nabídky na těžbu ropy a zemního plynu v Iráku

V posledním licenčním kole v Iráku dominovaly čínské společnosti v nabídkovém řízení na projekty průzkumu těžby ropy a zemního plynu. Ministr ropného průmyslu této blízkovýchodní země potvrdil, že čínské firmy získaly čtyři nabídky a předčily tak ostatní mezinárodní konkurenty.