20.8 C
Czech
Sobota 27. července 2024

CNN oznamuje rozsáhlou reorganizaci a snížení počtu zaměstnanců v souvislosti s digitální expanzí

CNN odhalila plány na významnou restrukturalizaci, která má posílit její digitální přítomnost a zároveň ovlivnit přibližně 100 pracovních míst. Tento krok je součástí širší strategie digitální transformace, kterou nastínil generální ředitel Mark Thompson. Cílem změn je zefektivnit provoz a vytvořit nové příležitosti k růstu a zároveň zdůraznit význam jednotného zpravodajství.

Přivítejte léto se Xiaomi a ušetřete při nákupu špičkových technologií!

Léto je tady a s ním přichází i tradiční slevová akce od Xiaomi! Užijte si léto naplno s těmi nejlepšími produkty, které vám zpříjemní horké letní dny. Do 28. července 2024, či do vyprodání zásob, máte jedinečnou příležitost pořídit si špičkové výrobky Xiaomi za fantastické ceny. Ať už hledáte nový mobil, chytré hodinky, sluchátka, bezpečnostní kamery nebo třeba elektrickou koloběžku, Xiaomi má nabídky, které by vám neměly uniknout.

TikTok testuje měsíční předplatné bez reklam

Platforma pro sdílení videí TikTok testuje nové měsíční předplatné, které by neobsahovalo žádné reklamy. Informovaly o tom servery BBC či Android Authority.

Čínská firma službu zkouší na anglicky mluvícím trhu mimo USA, uvádí server Android Authority. Odmítla však komentovat, kde přesně. Předplatné se testuje za 4,99 USD. Protože se jedná o testovací fázi, konečná cena se může lišit, až (a pokud) bude funkce uvedena do provozu pro veřejnost.

TikTok získal velkou zásluhu za popularizaci videoobsahu v krátkém formátu na sociálních sítích. Hrozba ze strany TikTok je tak reálná, že ostatní aplikace sociálních médií musely do svých aplikací začlenit videa v krátkém formátu spolu s nástroji pro úpravu videa pro tvůrce.

TikTok v současné době zobrazuje personalizované reklamy pro všechny uživatele starší 18 let. Zpravodajský web TechCrunch uvedl, že test je v malém měřítku a není jisté, že předplatné bude zavedeno globálně.

YouTube a platforma X, dříve známá jako Twitter, patří mezi stránky, které již dnes za měsíční poplatek nabízejí méně reklam, nebo dokonce žádné. Mateřská společnost TikTok, ByteDance, své finanční výsledky veřejně nesdílí. V roce 2022 však údajně vydělala 85 miliard dolarů, uvádí BBC.

Výzkumná společnost Insider Intelligence odhaduje, že TikTok loni vydělal 9,98 miliardy dolarů na příjmech z reklamy.

Facebook a Instagram usilují o totéž

Podle Wall Street Journal se společnost Meta, která vlastní Facebook a Instagram, snaží zpoplatnit uživatele v Evropě, kteří se odhlásí z personalizovaných reklam na jejích platformách.

Uživatelům by bylo účtováno zhruba 10 eur měsíčně za používání Instagramu nebo Facebooku bez personalizovaných reklam na počítači a 13 eur měsíčně na mobilu, uvedla společnost Meta údajně regulačním orgánům EU.

Mluvčí Meta řekl BBC: „Meta věří v hodnotu bezplatných služeb, které jsou podporovány personalizovanými reklamami. Pokračujeme však ve zkoumání možností, jak zajistit, že splníme vyvíjející se regulační požadavky. V tuto chvíli nemáme co sdílet.“

Firma v srpnu na základě rozhodnutí EU uvedla, že má v úmyslu změnit své podmínky a získat od uživatelů souhlas se zobrazováním reklam na základě jejich osobních údajů.

Irská komise pro ochranu údajů jí v lednu uložila pokutu 390 milionů eur. Regulátor uvedl, že Facebook a Instagram si nemohou „vynutit souhlas“ tím, že spotřebitelé budou muset přijmout, jak jsou jejich data používána, nebo opustit platformu.

Sledujte nás na sítích

Italské úřady zabavily 121 milionů eur z pobočky Amazonu v rámci vyšetřování daňových podvodů

Italská finanční policie zabavila 121 milionů eur z milánské pobočky Amazonu v rámci vyšetřování údajných daňových podvodů a vykořisťování zaměstnanců. Úřady podezírají společnost Amazon z používání nelegálního systému subdodávek s cílem snížit náklady na pracovní sílu a vyhnout se placení daní.

NEJNOVĚJŠÍ

Italské úřady zabavily 121 milionů eur z pobočky Amazonu v rámci vyšetřování daňových podvodů

Italská finanční policie zabavila 121 milionů eur z milánské pobočky Amazonu v rámci vyšetřování údajných daňových podvodů a vykořisťování zaměstnanců. Úřady podezírají společnost Amazon z používání nelegálního systému subdodávek s cílem snížit náklady na pracovní sílu a vyhnout se placení daní.