20.2 C
Czech
Sobota 27. července 2024

CNN oznamuje rozsáhlou reorganizaci a snížení počtu zaměstnanců v souvislosti s digitální expanzí

CNN odhalila plány na významnou restrukturalizaci, která má posílit její digitální přítomnost a zároveň ovlivnit přibližně 100 pracovních míst. Tento krok je součástí širší strategie digitální transformace, kterou nastínil generální ředitel Mark Thompson. Cílem změn je zefektivnit provoz a vytvořit nové příležitosti k růstu a zároveň zdůraznit význam jednotného zpravodajství.

Přivítejte léto se Xiaomi a ušetřete při nákupu špičkových technologií!

Léto je tady a s ním přichází i tradiční slevová akce od Xiaomi! Užijte si léto naplno s těmi nejlepšími produkty, které vám zpříjemní horké letní dny. Do 28. července 2024, či do vyprodání zásob, máte jedinečnou příležitost pořídit si špičkové výrobky Xiaomi za fantastické ceny. Ať už hledáte nový mobil, chytré hodinky, sluchátka, bezpečnostní kamery nebo třeba elektrickou koloběžku, Xiaomi má nabídky, které by vám neměly uniknout.

Japonské podniky se obracejí k nealkoholickým nápojům. Chtějí přilákat generaci Z

Pití alkoholu má v Japonsku svou tradici. Nyní však mladí čím dál více dávají přednost nealku. A velké nápojové společnosti i bary řeší, jak neztratit zákazníky. Zprávu přinesla agentura Reuters.

Popularita nízkoalkoholických a nealkoholických nápojů celosvětově vzrostla. Přispěla k tomu pandemie covid-19, která vedla mnoho lidí k tomu, aby více dbali na své zdraví.

Globální tržní hodnota tohoto segmentu vzrostla v roce 2021 na necelých 10 miliard USD ze 7,8 miliardy USD v roce 2018, uvádí agentura Reuters.

Tento efekt byl zvláště výrazný v Japonsku, kde se populace snižuje a mladší lidé pijí mnohem méně než v předchozích desetiletích. Podle vládních průzkumů bylo v roce 2019 pravidelnými pijany pouhých 7,8 % Japonců ve věku 20 let ve srovnání s 20,3 % této věkové skupiny v roce 1999.

Japonský daňový úřad, který čelí neustálému poklesu příjmů z prodeje alkoholu, zahájil v červenci soutěž o nápady, jak stimulovat poptávku mezi mladšími lidmi.

Hlavní japonští výrobci nápojů také hledají příležitosti mimo zemi. Šéf lídra tuzemského piva Asahi Group Holdings minulý měsíc agentuře Reuters řekl, že Severní Ameriku považuje za klíčový trh. Suntory Holdings Group tam chce rozšířit svůj obchod s koktejly v plechovkách.

Doma společnosti přicházejí s novými způsoby, jak přilákat do baru i zákazníky, kteří nepijí alkohol.

Pivní zahrádky bez piva

Nedávné odpoledne v zábavní čtvrti Roppongi se skupiny převážně mladých žen shromáždily na „pivní zahrádce“ bez alkoholu zřízené ve stínu jedné z nejvyšších budov v Tokiu.

Pivní zahrádky jsou v Japonsku letní tradicí, ale tato, propagovaná Suntory a TV Asahi, zrušila pivo a místo toho nabídla zákazníkům nealkoholických koktejlů i nealkoholické víno.

„Spotřebitelé si neužívají pouze alkoholické nápoje. Myslíme si, že si více cení komunikace, která vzniká při pití, nebo si chtějí užít atmosféru místa, kde pijí,“ řekl generální manažer Suntory Masako Koura.

Konkurenční Kirin Holdings Co nabízí také nealkoholická vína, koktejly a pivo. Společnost uvedla, že prodej jejího piva bez alkoholu vzrostl za tři měsíce do června více než dvojnásobně ve srovnání s rokem předchozím.

Společnost Sapporo Holdings Ltd vedla, že tuzemský prodej nízkoalkoholického a nealkoholického piva vzrostl za pololetí do června o 20 %, zatímco prodej plechovkového piva klesl o 4 %.

Nově otevřený bar Sumadori v Shibuya nabízí propracované, sladké koktejly, které lze připravit bez alkoholu nebo s obsahem alkoholu do pouhých 3 %. Nabízí prostředí, kde si každý může vychutnat drink bez ohledu na to, jestli preferuje alkohol nebo nikoliv, říká Mizuho Kajiura, generální ředitel podniku vedeném Asahi.

Kajiura pracoval dva roky v Indonésii a říká, že jeho zkušenosti v převážně muslimské zemi mu přinesly ocenění za vytváření pohostinného prostředí pro nepijáky alkoholu.

„Cílem tohoto baru je ocenit zákazníky, kteří nemohou pít alkohol, aby sem mohli v klidu chodit s lidmi, kteří pijí,“ řekl Kajiura. „Pokud ostatní restaurace a bary pochopí náš cíl, myslím, že získají více zákazníků.“

Sledujte nás na sítích

Italské úřady zabavily 121 milionů eur z pobočky Amazonu v rámci vyšetřování daňových podvodů

Italská finanční policie zabavila 121 milionů eur z milánské pobočky Amazonu v rámci vyšetřování údajných daňových podvodů a vykořisťování zaměstnanců. Úřady podezírají společnost Amazon z používání nelegálního systému subdodávek s cílem snížit náklady na pracovní sílu a vyhnout se placení daní.

NEJNOVĚJŠÍ

Italské úřady zabavily 121 milionů eur z pobočky Amazonu v rámci vyšetřování daňových podvodů

Italská finanční policie zabavila 121 milionů eur z milánské pobočky Amazonu v rámci vyšetřování údajných daňových podvodů a vykořisťování zaměstnanců. Úřady podezírají společnost Amazon z používání nelegálního systému subdodávek s cílem snížit náklady na pracovní sílu a vyhnout se placení daní.