Pokud patříte mezi freelancery, pak jistě dobře znáte výzvy, které to přináší. Klíčová je flexibilita, profesionalita a dobrá administrativa. To vše můžete snáze zvládat díky virtuálnímu sídlu. To představuje efektivní nástroj, který vám ušetří dost starostí.
Proč zvolit virtuální sídlo?
Důvodů, proč si jako freelancer zařídit virtuální sídlo, je hned několik. Pokud podnikáte, je třeba do rejstříku uvést oficiální registrační sídlo. A to i když nemáte kancelář. V takovém případě se uvádí adresa trvalého bydliště. Tu však není ideální veřejně sdílet. Pokud tedy chcete chránit své soukromí, virtuální kancelář přijde vhod. Pracovat můžete odkudkoli, přičemž splníte zákonný požadavek bez ohrožení soukromí.
Kromě toho virtuální adresa působí lépe než adresa vašeho bydliště. Můžete si vybrat nějakou atraktivní adresu ve velkém městě. Budete tak působit profesionálněji a můžete oslovit více potenciálních klientů.
Pokud hledáte poskytovatele virtuální kanceláře, vybírejte pečlivě. Získáte tak přístup ke skvělým službám a také jistotu, že vám adresa vydrží. Společnost MojeSidlo má všechny nemovitosti ve vlastnictví, díky tomu vám může zaručit spolehlivost. Kromě toho mají řadu praktických nástrojů, které oceníte.
Patří mezi největšího poskytovatele na Slovensku, díky tomu si můžete klidně vybrat sídlo firmy v Košicích, pokud se chcete zaměřit i na zahraniční trh. Ale služby lze samozřejmě využívat i u nás, na výběr je z různých adres. MojeSidlo se chce stát do čtyř let jedničkou na českém trhu, přináší inovace a můžete se na ně spolehnout.
Dokumenty pod kontrolou
K virtuálnímu sídlu samozřejmě získáte také označenou poštovní schránku. Ale nemusíte čekat, než vám dokumenty přepošlou. Namísto toho můžete využívat propracovanou aplikaci, ve které najdete kompletní evidenci doručené pošty. Tu si pak můžete dále třídit dle různých parametrů. V aplikaci najdete fotku zásilky, její váhu, počet listů a další informace.
Samozřejmostí jsou notifikace o přijaté poště. Pak se můžete rozhodnout, co chcete se zásilkou udělat. Vhod přijde funkce skenování – během pracovní doby můžete mít do 30 minut digitální verzi dokumentu v aplikaci. Díky tomu vám nic důležitého neunikne. Nebo si nechte zásilku přeposlat do druhého dne. A pokud to nespěchá, pošta vám bude standardně chodit jednou měsíčně – nebo častěji dle potřeby. Dostupná je i služba skartování, která někdy přijde vhod.
Flexibilita bez kompromisů
Profesionálové na volné noze často cestují, pracují na různých místech a flexibilita je proto klíčová. Díky online řešení máte administrativu vždy pod kontrolou. Ale kromě toho si nemusíte dělat hlavu ani s fyzickým doručením pošty. Připravuje se totiž ListoBOX – v tom na vás pošta počká. Až se vám to bude hodit, můžete si ji vyzvednout, box je totiž dostupný 24/7.
Úspora času a nákladů
Jednou z dalších výhod je úspora času a peněz. Nepotřebujete žádné náklady na pronájem kanceláře a její údržbu. Virtuální sídlo vás vyjde jen na zlomek nákladů. Všechno přitom vyřešíte online – samotné zřízení sídla i následnou správu pošty a celkovou administrativu.
Jak začít?
Pokud chcete využívat všechny tyto skvělé služby, stačí si jen vybrat vhodný balíček služeb dle vašich potřeb. K dispozici je naprostý základ, ale i kompletní řešení pro podnikání bez zbytečných starostí. Zvolit můžete i doplňkové služby. Získáte tak řešení přesně na míru.
Virtuální sídlo nabízí řadu benefitů. Ať už jde o jeho finanční dostupnost, profesionální dojem či různé technologické vychytávky. Díky této kombinaci můžete mít své podnikání pod palcem.