9.7 C
Czech
Čtvrtek 30. října 2025

Tommy Hilfiger jmenuje Avery Baker prezidentkou a vedoucí značky

Reklama
Reklama

Baker má nově globální odpovědnost za produkty značky, marketing a zážitky napříč všemi kategoriemi, regiony a kanály.

Reklama


Baker od svého nástupu do společnosti Tommy Hilfiger v roce 1998 zastávala několik pozic v globálních kancelářích společnosti, včetně pozic hlavní marketingové ředitelky a vedoucí značky. V polovině roku 2019 z funkce odstoupila, aby mohla trávit více času se svou rodinou. Nyní se Baker do organizace vrací, aby přispěla při psaní další kapitoly společnosti a značky, na které jí tolik záleží. Během svého působení ve společnosti se zasloužila o vývoj značky TOMMY HILFIGER na jednu z nejuznávanějších prémiových značek životního stylu na světě. Má zkušenosti s vývojem a implementací strategií budování značky, které podporují obchodní růst a její hodnotu.

Avery Baker má mimořádný cit pro odkaz a DNA značky. Také má za sebou řadu úspěšných spotřebitelských iniciativ, které pohánějí značku i obchod,“ sdělil Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Závazek k aspiračním produktům a prvotřídnímu marketingu je základem naší vize stát se skutečnou globální značkou, která vede s cílem. Jsme rádi, že můžeme paní Baker přivítat zpět do rodiny Tommy Hilfiger, aby značku vedla v obou těchto oblastech a plně využila její globální potenciál.

Baker byla jmenována do funkce vedoucí značky již v roce 2014. Ve funkci spojila kreativní a obchodní řízení za účelem vytvoření zbrusu nové vize značky, využívající kombinaci popkultury, módy, technologií a zábavy. Řídila transformační programy včetně TOMMYNOW, největší a nejúspěšnější módní přehlídky typu „See Now, Buy Now“ a využitím odkazu společnosti oživila značku TOMMY JEANS, inspirovanou 90. léty, jako oblíbenou značku pro mladé. Během jejího působení zvýšila významná partnerství navázaná s vlivnými módními ikonami, jakými jsou například Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH a Vetements, význam značky a přilákala novou generaci fanoušků.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Spoluzakladatel společnosti Ben & Jerry’s tvrdí, že Unilever zablokoval zmrzlinu na podporu Palestiny

Spoluzakladatel značky Ben & Jerry's Ben Cohen tvrdí, že Unilever zablokoval plán na novou příchuť, která by vyjádřila solidaritu s Palestinou. Ohlásil proto vlastní sorbet s vodním melounem a rozjel kampaň za větší nezávislost značky. Spor znovu otevírá otázku, jak daleko smí komerční značka zajít v aktivismu a kdo o tom rozhoduje.

Amazon chystá největší propouštění v historii firmy

Amazon se připravuje na masivní vlnu propouštění, která zasáhne desítky tisíc zaměstnanců. Firma chce zefektivnit provoz a reagovat na rychlý nástup umělé inteligence, která mění vnitřní fungování i personální politiku.

NFL a Lululemon uvádějí prémiovou kolekci sportovního oblečení

Značka Lululemon se spojuje s ligou amerického fotbalu NFL a vstupuje do nové éry sportovní módy. Kolekce pro všech 32 týmů přináší spojení luxusu, výkonu a fanouškovské vášně a otevírá značce dveře k milionům nových zákazníků.

Trump dorazil do Japonska, naděje na obchodní příměří s Čínou rostou

Americký prezident Donald Trump přistál v Tokiu, kde pokračuje v asijském turné zaměřeném na obchod a diplomacii. Vrcholem cesty má být jednání s čínským prezidentem Si Ťin-pchingem, které by mohlo přinést příměří v obchodní válce.

Ferrari představilo digitální hypercar F76 a chystá token pro exkluzivní klienty

Ferrari slaví další triumf v Le Mans a vstupuje do nové éry. Ukázalo F76, první hypercar vytvořený výhradně pro virtuální svět, a oznámilo vznik vlastního tokenu, který propojí svět technologií a nejvěrnějších fanoušků značky.

Manhattanské byty ztrácí lesk. Každý třetí majitel prodal se ztrátou

Manhattanský trh s luxusními byty dostává ránu. Data ukazují, že třetina majitelů, kteří prodali svůj byt během posledního roku, skončila v mínusu. Přestože New York zůstává jedním z nejdražších realitních trhů světa, jistota výnosu už neplatí.

Trumpova milost pro zakladatele Binance otřásla kryptosvětem

Kryptomiliardář Changpeng Zhao, známý jako CZ, se po prezidentské milosti Donalda Trumpa znovu stal jednou z nejvlivnějších postav finančního světa. Zakladatel Binance, největší kryptoburzy na světě, si předtím odpykal čtyřměsíční trest za porušení pravidel proti praní špinavých peněz. Nyní se k němu obrací pozornost investorů, politiků i kritiků, kteří vidí v rozhodnutí Bílého domu víc než jen gesto milosti.

ExxonMobil žaluje Kalifornii kvůli klimatickým zákonům

Ropná společnost ExxonMobil se obrátila na federální soud v Kalifornii. Tvrdí, že dva nové zákony o klimatickém reportingu porušují její právo na svobodu projevu. Kalifornie podle ní nutí firmy k přijetí názoru, že právě ony nesou hlavní vinu za klimatickou krizi.

NEJNOVĚJŠÍ

Spoluzakladatel společnosti Ben & Jerry’s tvrdí, že Unilever zablokoval zmrzlinu na podporu Palestiny

Spoluzakladatel značky Ben & Jerry's Ben Cohen tvrdí, že Unilever zablokoval plán na novou příchuť, která by vyjádřila solidaritu s Palestinou. Ohlásil proto vlastní sorbet s vodním melounem a rozjel kampaň za větší nezávislost značky. Spor znovu otevírá otázku, jak daleko smí komerční značka zajít v aktivismu a kdo o tom rozhoduje.

Amazon chystá největší propouštění v historii firmy

Amazon se připravuje na masivní vlnu propouštění, která zasáhne desítky tisíc zaměstnanců. Firma chce zefektivnit provoz a reagovat na rychlý nástup umělé inteligence, která mění vnitřní fungování i personální politiku.

NFL a Lululemon uvádějí prémiovou kolekci sportovního oblečení

Značka Lululemon se spojuje s ligou amerického fotbalu NFL a vstupuje do nové éry sportovní módy. Kolekce pro všech 32 týmů přináší spojení luxusu, výkonu a fanouškovské vášně a otevírá značce dveře k milionům nových zákazníků.
Reklama
Reklama
Reklama