13 C
Czech
Neděle 19. května 2024

Zisky Amazonu prudce vzrostly díky umělé inteligenci a prodeji reklamy

Společnost Amazon.com ve své poslední čtvrtletní zprávě překonala odhady Wall Street. Výrazně k tomu přispěl rostoucí zájem o umělou inteligenci (AI), zejména v rámci divize cloud computingu. To vedlo k 5procentímu nárůstu akcií Amazonu v průběhu odpoledního obchodování.

Tommy Hilfiger jmenuje Avery Baker prezidentkou a vedoucí značky

Baker má nově globální odpovědnost za produkty značky, marketing a zážitky napříč všemi kategoriemi, regiony a kanály.


Baker od svého nástupu do společnosti Tommy Hilfiger v roce 1998 zastávala několik pozic v globálních kancelářích společnosti, včetně pozic hlavní marketingové ředitelky a vedoucí značky. V polovině roku 2019 z funkce odstoupila, aby mohla trávit více času se svou rodinou. Nyní se Baker do organizace vrací, aby přispěla při psaní další kapitoly společnosti a značky, na které jí tolik záleží. Během svého působení ve společnosti se zasloužila o vývoj značky TOMMY HILFIGER na jednu z nejuznávanějších prémiových značek životního stylu na světě. Má zkušenosti s vývojem a implementací strategií budování značky, které podporují obchodní růst a její hodnotu.

Avery Baker má mimořádný cit pro odkaz a DNA značky. Také má za sebou řadu úspěšných spotřebitelských iniciativ, které pohánějí značku i obchod,“ sdělil Martijn Hagman, generální ředitel Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. „Závazek k aspiračním produktům a prvotřídnímu marketingu je základem naší vize stát se skutečnou globální značkou, která vede s cílem. Jsme rádi, že můžeme paní Baker přivítat zpět do rodiny Tommy Hilfiger, aby značku vedla v obou těchto oblastech a plně využila její globální potenciál.

Baker byla jmenována do funkce vedoucí značky již v roce 2014. Ve funkci spojila kreativní a obchodní řízení za účelem vytvoření zbrusu nové vize značky, využívající kombinaci popkultury, módy, technologií a zábavy. Řídila transformační programy včetně TOMMYNOW, největší a nejúspěšnější módní přehlídky typu „See Now, Buy Now“ a využitím odkazu společnosti oživila značku TOMMY JEANS, inspirovanou 90. léty, jako oblíbenou značku pro mladé. Během jejího působení zvýšila významná partnerství navázaná s vlivnými módními ikonami, jakými jsou například Lewis Hamilton, Zendaya, Gigi Hadid, KITH a Vetements, význam značky a přilákala novou generaci fanoušků.

Sledujte nás na sítích

Jihokorejský Doosan investuje tři miliardy korun do výroby turbín v Plzni

Jihokorejský gigant Doosan plánuje investovat tři miliardy korun do své plzeňské dceřiné společnosti Doosan Škoda Power. Tato investice umožní přesunutí výroby generátorů a turbín pro elektrárny, včetně těch pro malé modulární reaktory, a vytvoření centra pro vodíkové spalovací turbíny v Evropě.

Čínské společnosti získaly další nabídky na těžbu ropy a zemního plynu v Iráku

V posledním licenčním kole v Iráku dominovaly čínské společnosti v nabídkovém řízení na projekty průzkumu těžby ropy a zemního plynu. Ministr ropného průmyslu této blízkovýchodní země potvrdil, že čínské firmy získaly čtyři nabídky a předčily tak ostatní mezinárodní konkurenty.

NEJNOVĚJŠÍ

Jihokorejský Doosan investuje tři miliardy korun do výroby turbín v Plzni

Jihokorejský gigant Doosan plánuje investovat tři miliardy korun do své plzeňské dceřiné společnosti Doosan Škoda Power. Tato investice umožní přesunutí výroby generátorů a turbín pro elektrárny, včetně těch pro malé modulární reaktory, a vytvoření centra pro vodíkové spalovací turbíny v Evropě.

Čínské společnosti získaly další nabídky na těžbu ropy a zemního plynu v Iráku

V posledním licenčním kole v Iráku dominovaly čínské společnosti v nabídkovém řízení na projekty průzkumu těžby ropy a zemního plynu. Ministr ropného průmyslu této blízkovýchodní země potvrdil, že čínské firmy získaly čtyři nabídky a předčily tak ostatní mezinárodní konkurenty.